Širvintų r. PSPC | Nuotolinės sveikatos priežiūros paslaugos
Širvintų pirminės sveikatos priežiūros centras
sirvintupspc, sirvintu pirmines sveikatos prieziuros centras, sveikatos prieziuros centras
19529
post-template-default,single,single-post,postid-19529,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Nuotolinės sveikatos priežiūros paslaugos

 

VšĮ Širvintų rajono pirminės sveikatos priežiūros centre  (Širvintų r. PSPC) įdiegta naujovė ne tik taupys pacientų ir medikų laiką, bet ir užtikrins saugų bei kokybišką jų aptarnavimą.

 

Jau kurį laiką į Širvintų r. PSPC registratūrą paskambinę asmenys pirmiausia išklauso pranešimą, įspėjantį, kad pokalbis bus įrašomas. Iš pradžių toks įspėjimas gal kiek ir sutrikdydavo skambinantįjį, bet dabar tik labai retais atvejais išgirdę įrašą pacientai padeda ragelį. O daugumos šis pranešimas jau nestebina, nes jį išklauso skambindami ir į kitas paslaugas teikiančias įstaigas ar įmones. Toks pranešimas reiškia, kad paslaugos teikėjas tokiu būdu siekia užtikrinti kokybišką besikreipiančių į jį aptarnavimą (iškilus nesklandumams ar neaiškumams dėl teikiamų paslaugų, yra galimybė geriau išsiaiškinti ir vertinti situaciją, perklausant išsaugotą įrašą).

Kaip jau buvo skelbta mūsų įstaigos tinklalapyje ir Facebook paskyroje, Širvintų r. PSPC, rengdamasi teikti sveikatos priežiūros paslaugas nuotoliniu būdu, įdiegė naują modernią telefoninio komunikavimo sistemą. Ši sistema leidžia priimti iš karto kelis tuo pačiu registratūros numeriu skambinančiųjų skambučius, pacientui sutikus (pagal nutylėjimą) įrašyti pokalbius, fiksuoti neatsakytus skambučius, o taip pat perskambinti skambinusiems ir sujungimo nesulaukusiems pacientams.

Praėjusią savaitę buvo baigtas ir antrasis naujos ryšių technologijos diegimo etapas -atlikta minėtos sistemos  integracija su įstaigos naudojama informacine sistema.  Tai atvėrė galimybę tiek įstaigos registratūros darbuotojoms, tiek nuotolines sveikatos priežiūros paslaugas teiksiantiems medikams pagal skambinančiojo telefono numerį iš karto identifikuoti pacientą. Skambinant pacientui ar jo atstovui, skambutį priimančių registratorių ir gydytojų ar slaugytojų kompiuterio ekrane atsidarys langas su aktyvia nuoroda į paciento ir jo atstovaujamų asmenų (vaikų, tėvų) elektroninės kortelės informaciją, būtiną atitinkamoms paslaugoms teikti – registruoti pacientą vizitui pas gydytoją arba gydytojui (bendrosios praktikos slaugytojai) jį konsultuoti, teikti kitas nuotolinės sveikatos priežiūros (NSP) paslaugas.

Galime pasidžiaugti, kad esme pirmieji Lietuvoje, teiksiantys šias paslaugas inovatyviu būdu, leidžiančiu taupyti tiek pacientų, tiek medikų  laiką. Tikimės, kad nauji technologiniai sprendimai, įgyvendinti Širvintų r. PSPC, užtikrins saugų ir kokybišką pacientų aptarnavimą.

 

Primename: NSP paslauga – naudojantis informacinėmis ir elektroninių ryšių technologijomis, kuriomis yra galimybė identifikuoti asmenį, šeimos gydytojo komandos nario (šeimos gydytojas arba vidaus ligų gydytojas, vaikų ligų gydytojas, akušeris ginekologas ir chirurgas, o taip pat bendrosios praktikos slaugytoja) pagal kompetenciją teikiama paslauga pacientui, jam nevykstant į asmens sveikatos priežiūros įstaigą.

Šeimos gydytojo komandos narys, teikdamas NSP paslaugą, gali:

  • tęsti suaugusiam pacientui anksčiau paskirtų vaistų ar medicininės priežiūros priemonių (MPP) skyrimą, išrašydamas receptą vaistams ir MPP;
  • ne ilgiau kaip 1 mėnesio laikotarpiui išrašyti receptą vaikams;
  • jei paciento būklė stabili, skirti pakartotinius tyrimus ;
  • paaiškinti pacientui ar jo atstovui atliktų tyrimų rezultatus bei pagal juos koreguoti gydymą, vaistų ar MPP vartojimą.

Atkreipiame dėmesį, kad tęsti pacientui anksčiau paskirtų vaistų ar MPP skyrimą galima ne daugiau kaip 1 kartą. Suteikus NSP paslaugą, pacientas kitą kartą dėl tos pačios priežasties privalo atvykti į asmens sveikatos priežiūros įstaigą.

Amenys, pageidaujantys gauti NSP paslaugas Širvintų r. PSPC, privalo atvykti į įstaigą ir  pasirašyti sutikimą dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo nuotoliniu būdu bei patikslinti savo kontaktinius duomenis.  Prašome kreiptis į 115 kabinetą arba registratūrą.